NASA повідомило про найграндіознішу знахідку на полюсах Місяця

21.08.2018 23:13
NASA повідомило про найграндіознішу знахідку на полюсах Місяця

Вчені підтвердили наявність льодовиків на південному і північному полюсах Місяця. Тверду воду знайшли в найхолоднішому місці - в тіні кратерів.

Вперше в історії досліджень Місяця, вчені знайшли свідчення води на її поверхні.

Як передає Sciencedaily, льодовики виявили в найхолодніших і найтемніших місцях земного супутника - в тіні кратерів на південному і північному полюсах. У південній частині замерзла вода сконцентрована прямо в кратерах, тоді як на північному розкидана ширше, але з меншими покладами.

Дослідники з університету Гавайських островів, університету Брауна і Дослідницького центру NASA в Кремнієвій долині припускають, що льодовики можуть бути дуже рідкісними і залишилися з давніх часів.

Відкриття стало можливим завдяки інструменту зіставлення мінералогії Місяця M3, який був запущений в 2008-му на кораблі Chandrayaan-1.

Апарат збирав дані про відображаючі властивості речовин на поверхні Місяця та про способи поглинання ними інфрачервоного світла, що дозволило вченим розрізняти рідку воду, пар або лід.

На полюсах, де знайшли воду, найтепліша температура становить -120°C, оскільки сонячне світло практично не досягає цих місць.

При достатній кількості льоду на поверхні, вода може бути ресурсом для майбутніх експедицій або навіть колонізації Місяця.

n