Учені виявили новий вид динозаврів

21.07.2018 11:31
Учені виявили новий вид динозаврів
Палеонтологи проводили розкопки в Національному заповіднику Юти і виявили там скелет нового виду динозавра. Скам'янілості датують 76 мільйонами років і відносять до броньованих древніх рептилій.

Новому виду дали назву Акайнацефал Джонсон. Імовірно, ореолом його проживання була територія сучасної Північної Америки, пише Кореспондент.

Знахідка виявилася найбільш повним чотириметровим скелетом броньованого динозавра з усіх виявлених раніше. Нічого схожого вчені ще не знаходили, тому віднесли динозавра до нового виду.

Археологи відтворили зовнішній вигляд рептилії. Особи Akainacephalus johnsoni виростали три-чотири метри в довжину і близько метра у висоту. Їх тіло було захищене кістяною пластиною, яка грала роль броні.

Серйозні відмінності знахідки від усього виявленого раніше вчені пояснюють міграцією виду на інші території і розколом континентів.