NASA виявила ознаки життя на Марсі

07.06.2018 22:24
NASA виявила ознаки життя на Марсі

Дослідники Національної аерокосмічної адміністрації США (NASA) оголосили про відкриття органічних молекул метану на Марсі.

Як повідомляє Радіо Свобода з посиланням на Reuters, наявність метану може свідчити про існування життя на цій планеті. На Землі значну частину цього газу виробляють саме мікроорганізми.

Знахідку зробив марсохід Curiosity. Він аналізував склад атмосфери впродовж останніх п’яти років. З’ясувалося, що рівень метану коливається в залежності від сезону – зростає влітку і падає взимку. Концентрація газу в атмосфері змінюється в кілька разів.

Метан виявили на дні пересохлого озера. Вчені вважають, що газ утворюється в нижніх шарах ґрунту Червоної планети. Не виключається, що причина його появи на Марсі – діяльність мікробів або будь-які геотермальні процеси. Із твердженнями співробітників NASA згодні не всі: критики стверджують, що метан був привезений із Землі.

B