5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

NASA запустило ракету-носій "Антарес", яку частково виготовили у Дніпрі

21.05.2018 13:35
NASA запустило ракету-носій "Антарес", яку частково виготовили у Дніпрі

21 травня NASA з компанією Orbital ATK запустило космічний корабель Антарес – це спільний американо-український проект. На події був присутній посол України у США Валерій Чалий.

Це вже дев'ятий політ за програмою постачання МКС. Місія має назву Cygnus CRS OA-9.

Пішла ракета! Співпраця України із США у космічній сфері розвивається! – прокоментував подію Чалий.

Ракета-носій "Антарес", головним розробником якої є американська корпорація Orbital АТК, вивела на орбіту вантажний корабель Cygnus, який повинен доставили на Міжнародну космічну станцію 3,3 тонни корисного вантажу на замовлення NASA – провізію та речі для екіпажу, матеріали для наукових досліджень, наукові супутники, устаткування для станції та виходу у відкритий космос, комп'ютери та комплектуючі. Стикування з МКС заплановано на 24 травня.

Основну конструкцію першого ступеня PH "Антарес" розробило конструкторське бюро "Південне", виготовив Південний машинобудівний завод у кооперації з українськими підприємствами "Хартрон-АРКОС" (Харків), "Київприлад" (Київ), "Хартрон-ЮКОМ" (Запоріжжя), "ЧЕЗАРА", "РАПІД" (Чернігів) та iн.

Підготовка PH "Антарес" до пуску, її випробування i пуск виконані за участі фахівців ДП "КБ "Південне", ДП ВО ПМЗ, НВО "Хартрон-АРКОС".

У відповідності з контрактом технічна підтримка пуску, приймання та обробка телеметричної інформації у режимі реального часу забезпечувалась з території КБ "Південне".

На листопад 2018 року заплановано ще один пуск ракети-носія "Антарес".