5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

У Помпеях археологи вперше виявили відбиток античного коня

20.05.2018 08:24
У Помпеях археологи вперше виявили відбиток античного коня

В ході нових розкопок за міськими стінами Помпей вчені виявили руїни давньоримських стаєнь. У них була знайдена порожнеча, що нагадує обриси коня.

Як повідомляє Укрінформ з посиланням на Live Science, коли дослідники заповнили відбиток рідкою штукатуркою, він набув форми скакуна, який лежить на лівому боці на підлозі стайні.

На думку дослідників, кінь притиснув вуха, коли почув гуркіт, що йшов від Везувію, і після цього загинув під завалами попелу, які накрили місто в результаті виверження.

За словами археологів, раніше їм вже вдавалося виявити останки мулів і ослів, але це перші останки античного коня, знайдені в стародавньому місті. Порівняно з сучасним скакунами, кінь з Помпеї був відносно невеликим – його зріст сягав всього 1,5 метра в холці. Проте, в ті часи він вважалася б дуже рослим, що говорить про наявність традицій конярства у цьому регіоні імперії.

Крім того, дослідники виявили також залізні вудила і багату бронзову упряж. Ймовірно, ця тварина із благородної породи коней, які брали участь у циркових іграх і гонках у часи Римської імперії, кажуть археологи.

B