5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Науковці виявили ген, що може перетворити людину на п'яницю

19.05.2018 07:15
Науковці виявили ген, що може перетворити людину на п'яницю

Учені з університету Техасу в Далласі виявили ген, що відповідає за алкоголізм, передає УНН з посиланням на науковий журнал PNAS.

Вийти "на слід" цього гена вченим допомогло відкриття в грудні минулого року гормону FGF 21. Цей гормон синтезує печінку. Він керує роботою харчового центру в мозку, зокрема впливає на тягу до солодкого. Учені висунули припущення, що він може впливати і на пристрасть до алкоголю.

Дослідники проаналізували геноми більше 100 тисяч людей. Вони зіставили дрібні мутації у пов'язаних з FGF 21 генах різних людей і те, як багато ці люди пили, і таким чином вийшли на ген KLB.

Теорію перевірили на мишах. У ДНК декількох з них відключили ген KLB. В результаті ті пили спирт частіше і охочіше, ніж інші гризуни з контрольної групи, і віддавали перевагу більш міцному алкоголю.

Учені вважають, що стимуляція активності KLB може бути задіяна при лікуванні алкоголізму. Однак для цього ще потрібні додаткові дослідження.що все навпаки, але тенденція до зміни смаків все ж намітилася.