Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Астрономи виявили велетенського космічного "монстра", який що два дні може "з'їдати" наше Сонце

17.05.2018 22:27

Астрономи з австралійського Національного університету виявили найбільш швидкозростаючу чорну діру у Всесвіті. Вчені називають її монстром з апетитом. Діра зростає так швидко, що здатна поглинати масу розміром з наше Сонце кожні два дні, пише segodnya.ua.

Вперше дослідники виявили цю масивну чорну діру, також відому як Квазар, коли дані телескопа під назвою SkyMapper відзначили її як об’єкт потенційного інтересу. Потім вони використовували дані з супутника Gaia Європейського космічного агентства, щоб визначити, як далеко вона знаходиться.

Виявилося, що для того, щоб світло з цієї масивної чорної діри досягло Землі, потрібно було більше 12 мільярдів років. Це найяскравіший Квазар, який можна побачити у візуальному або ультрафіолетовому світлі.

“Теплове випромінювання від матерії, що падає в чорну діру, яка є світлом, що ми бачимо, в кілька тисяч разів яскравіше, ніж наша власна галактика Чумацький Шлях”, – написав Крістіан Вульф, провідний дослідник команди астрономів університету, в електронному листі CNN.