Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Розкопуючи вулканічний попіл поблизу Помпей, археологи зробили цікаву знахідку (фото)

17.05.2018 18:51

Італійські археологи виявили останки бойового коня, який був у вулканічному попелі гори Везувій в Помпеях.

Знайти рештки, самі того не бажаючи, допомогли “чорні археологи”, повідомляє Свідок.

Рештки тварини були знайдені за межами міста, в руїнах вілли, яка перебувала менше ніж в кілометрі на північний захід від міських стін. У минулому році поліція виявила на віллі сліди діяльності чорних археологів. Після цього археологи спільно з поліцейськими зайнялися тими місцями, де побували злочинці, щоб спробувати зберегти зруйновані або зіпсовані артефакти.

Вчені зробили гіпсовий зліпок загиблої тварини. Вперше, завдяки подібній техніці зліпка, стало можливим відновити повний силует коня, знайденої в зоні, яка постраждала від виверження вулкана.

На голові тварини збереглися металеві деталі вуздечки – вудила з дорогого заліза і бронзові накладки на потиличні ремені. Дослідники вважають, що це був дорослий кінь зростом близько 150 см в холці. Імовірно, в ті часи цей кінь вважався досить великої особиною і, ймовірно, брав участь в боях.

Крім рештків коня, при розкопках виявили амфори, кухонне начиння і фрагменти дерев’яного ліжка. Археологи також розкопали могилу людини, яка померла після виверження, а також предмети домашнього вжитку, включаючи глечик.

“Це ознака того, що люди продовжували вирощувати сільськогосподарські культури і жити тут навіть після виверження, виробляючи продукти поверх шару попелу і каміння, які покривали і руйнували все місто”, – сказав в інтерв’ю генеральний директор Археологічного парку Помпеї Массімо Осанна.

Міністр культури Даріо Франческіні сказав, що відкриття були “винятковими”.

У 2016 році НВ повідомляло, що італійські археологи відтворили інтер’єр будинку багатого жителя Помпей Луція Цецилія Юкунда за допомогою тривимірного моделювання. Луцій жив в Помпеях незадовго до їх руйнування від виверження вулкана Везувій в 79 році.