5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Науковці визначили головну умову тривалого життя

08.04.2018 14:23
Науковці визначили головну умову тривалого життя

Міжнародна група генетиків встановила, що тривалість життя людини в більшій мірі залежить від навколишнього середовища, ніж від генів. Це вчені з'ясували, визначивши, як з віком змінюється епігенетична регуляція генома близнюків, передає bioRxiv, пише Кореспондент.

Повідомляється, що метилування ДНК є одним з факторів старіння людини, при якому відбувається модифікація молекули ДНК без зміни нуклеотидної послідовності.

Це, своєю чергою, дозволяє віднести цей процес до епігенетичної регуляції.

Фахівці виявили, що з віком картина метилування генома змінюється. Раніше було прийнято вважати, що картина безпосередньо залежить від генів, проте вчені довели, що найбільший вплив надає навколишнє середовище.

Довести це фахівці змогли після залучення до дослідження 385 осіб, середній вік яких становив 69 років.

Вчені також підкреслили, що тривалість життя можна значно збільшити, якщо споживати здорову їжу і займатися фізичними вправами.