Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Вулкан Етна сповзає до моря, що може призвести до катастрофічних наслідків, - учені

24.03.2018 11:30
Вчені з Відкритого університету Великобританії встановили, що весь масив вулкана Етна на острові Сицилія сповзає до Середземного моря зі швидкістю 14 мм на рік, повідомляє BBC.

Така швидкість здається незначною, але дослідження з вулканології свідчать, що рух по похилій може призвести до катастрофічних наслідків. На думку британських дослідників, активність вулкана може підвищитися.

"Поки що немає причин для тривоги, але за цим процесом потрібно стежити, особливо якщо швидкість руху збільшується", - сказав керівник дослідження Джон Мюррей з Відкритого університету.

Геологи помістили високоточні GPS-станції по периметру найбільшого вулкана Європи і фіксували дані протягом 11 років. Виявилося, що Етна рухається у південно-східному напрямку, до міста Джарре. Цьому сприяє слабка і піддатлива порода в основі вулкана.

I