5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

NASA відправить на Венеру незвичайні космічні станції

13.03.2018 07:30
NASA відправить на Венеру незвичайні космічні станції
Інженери NASA розробляють незвичайні станції для дослідження Венери. Про це повідомляє Tehnot, пише Укрінформ.

"Враховуючи екстремальні умови на планеті (атмосферний тиск більше ніж у 92 рази перевищує земний, а температура може досягати 462 градусів Цельсія), вони прийшли до висновку, що там краще впораються станції з механічними бортовими комп'ютерами. Цей проект називається AREE (Автомат Rover for Extreme Environments, автоматичний ровер для екстремальної середовища)", - зазначається в публікації.

Суть в тому, що такі комп'ютери NASA хоч і вирішують вузький спектр завдань, але зате дуже надійні. Для зв'язку же планується використовувати абетку Морзе, що дозволить передавати дані навіть через сильні перешкоди.

Як передбачається, на верхівках станцій розмістять "тарілки" з сегментними вирізами. Під час обертання ці вирізи будуть на короткий час відкривати спеціальні відбивачі. Світлові "зайчики" від відбивачів будуть ловити аеростати, які потім передаватимуть сигнал на орбітальну станцію.

Зазначимо, раніше апарати на Венеру запускалися більше 30 років тому – в грудні 1984 року. Це були модулі станцій "Вега-1" і "Вега-2", що здійснили посадку у високогірних районах Венери.