5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Вчені виявили на Місяці вагомий аргумент для його колонізації

24.02.2018 21:31
Вчені виявили на Місяці вагомий аргумент для його колонізації

Американські вчені вияснили, що на всій поверхні Місяця поширена вода. Вона не обмежується лише полярними регіонами. Це може допомогти людям колонізувати Місяць.

Такі висновки оприлюднили вчені з Інституту космічних досліджень у Боулдері, передає УНІАН з посиланням на NASA.

До таких висновків вчені дійшли, проаналізувавши дані двох орбітальних зондів.

Там вважають, що ці результати допоможуть зрозуміти, чи реально використовувати воду на Місяці як ресурс.

Якщо вона легкодоступна, то колонізатори можуть брати її як питну, а також виділяти з неї кисень.

«Як з'ясувалося, неважливо, в який час доби і на яку ділянку Місяця ми дивимося, сигнатура води завжди присутня, вода прикріплена до поверхні земного супутника, і її наявність не залежить від складу місячної породи», – пояснив співавтор дослідження Джошуа Бандфілд.

Результати дослідження вчених з Боулдера суперечать раніше отриманим даним, що вода перебуває в основному на полярних широтах Місяця, а її сигнатура слабшає протягом місячного дня (29,5 земних діб).

n