5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Фруктовий сік натщесерце небезпечний для шлунка - вчені

19.02.2018 07:16
Фруктовий сік натщесерце небезпечний для шлунка - вчені

Вживання фруктових соків на голодний шлунок негативно впливає на мікрофлору кишечника. Такого висновку дійшли вчені з Інституту інтегративної геноміки Льюїса Сіглера, що входить до складу Прінстонського університету. Результати дослідження опубліковані в журналі Cell Metabolism.

Фахівці провели експеримент, під час якого давали піддослідним мишам пити соки і нектари натщесерце. З'ясувалося, що в цьому стані тонкий кишечник не може розщеплювати фруктозу: вона безпосередньо потрапляє в товсту кишку і завдає серйозної шкоди мікроорганізмам, які не здатні впоратися з вуглеводами. Це стосується як пакетованих, так і свіжих соків. Передає Кореспондент

При цьому вчені зазначають, що 90% фруктового цукру засвоюється саме в тонкому кишечнику.

Дослідники порекомендували вживати соки в невеликих кількостях і тільки після прийому їжі. Такий підхід запобігне  "перевантаженні" травної системи і не зашкодить мікрофлорі кишечника.

Раніше повідомлялося, що грейпфрутовий сік посилив дію ліків від раку в три рази.

I