Науковці зі Швеції з'ясували, як визначити хвору людину по обличчю

10.01.2018 23:33
Вчені зі Швеції з'ясували, як визначити хвору людину по обличчю

У ході еволюції у людей розвинулася дивовижна здатність виділяти хворих індивідів. Цей висновок зробили науковці після експерименту за участю 62 добровольців.

Група вчених зі Швеції вирішила з'ясувати, чи можна визначити хвору людину по її обличчю. Про це повідомляє науковий журнал Proceedings of the Royal Society.

Учасники експерименту мали по фотографіях визначити, чи хвора зображена на них людина.

Виявилося, правильно виділити хворих на тлі здорових вдалося 74% добровольців. За їхніми словами, в оцінці вони керувалися в основному блідістю губ, припухлістю лиця і навислими повіками. За словами науковців, серед тварин діє своя система оцінки - за допомогою нюху.

По запаху тварини можуть розпізнати хворих або просто небезпечних для себе особин. До речі, відомо, що собаки здатні діагностувати рак за запахом людини. Причому, собачий ніс точніший від багатьох медичних аналізаторів.

A