Штучний інтелект довів NASA, що Сонячна система та Земля - не унікальні

15.12.2017 22:52
Штучний інтелект довів NASA, що Сонячна система та Земля - не унікальні

Американське космічне агентство NASA виявило восьму планету на орбіті зірки "Кеплер-90" за допомогою штучного інтелекту. Це відкриття робить систему "Кеплер-90" подібною до Сонячної системи за кількістю планет.

Про це повідомляє Радіо Свобода з посиланням на агентство NASA.

"Раніше Сонячну систему вважали унікальною за кількістю планет. Система "Кеплер-90" стала першою з відомих, в якій стільки ж планет, скільки в нашій Сонячній системі.

На восьмій виявленій планеті життя зародитися не може - температура поверхні там перевищує 400 градусів. При цьому найбільш віддалена планета зірки "Кеплер-90" розташована на такій же відстані, як Земля від Сонця", - йдеться у повідомленні.

Зазначається, що відкриття було зроблене за допомогою технології машинного навчання, яку розробив  Google.

Загалом космічний телескоп Kepler виявив понад три тисячі екзопланет – небесних тіл, що обертаються навколо своїх зірок, як Земля навколо Сонця. Вчені створили комп’ютерну програму, яка знаходить слабкі сигнали планети за допомогою нейронної мережі.

Фото: nasa.gov