Палеонтологи відкрили новий вид хижих динозаврів

12.12.2017 19:22
Палеонтологи відкрили новий вид хижих динозаврів

Палеонтологи вивчають кістки стародавньої пернатої істоти, яка може бути досі невідомим видом хижих водоплавних динозаврів.

Про це йдеться у статті в науковому журналі "Nature".

Новий вид, який отримав назву Halszkaraptor escuilliei, був знайдений на півдні Монголії і кілька років перебував у приватній колекції, поки не потрапив до торговця скам'янілостями Франсуа Есквільє. Він ідентифікував його як новий вид і передав палеонтологам. Назву роду дано на честь польської дослідниці Хальшки Осмульської, а видову назву - на честь Есквільє.

Детальний аналіз решток істоти допоміг встановити, що верхні кінцівки динозавра схожі за будовою з кінцівками сучасних пінгвінів, а видовжена шия нагадує лебедя.

За оцінками вчених, його представники населяли Землю понад 75 млн років тому та могли легко переміщатися як по воді, так й на земній поверхні.

Науковці переконані, що на відміну від більшості хижих динозаврів, цей різновид харчувався переважно рибою, ракоподібними, дрібними рептиліями і ссавцями.

"Це перший динозавр, який вів спосіб життя, схожий зі способом життя водоплавних птахів", — зазначають вчені.

n