ТЕХНОЛОГІЇ

Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.
Історія із залученням величезних інвестицій для Харківського авіазаводу від американської компанії отримала несподіване продовження.

Стала відома велика таємниця власників авто з іноземною реєстрацією

17.11.2017 00:22
 
"Євробляхи" для українців масово оформляють на підставних білорусів за $20 - ЗМІ
 
Жителі Білорусі масово допомагають оформляти ввезення в Україну автомобілів з литовськими номерами, виступаючи підставними особами при оформленні транзитного режиму.

Про це йдеться в розслідуванні білоруського видання abw.by, пише Укрінформ

Як пише видання, до українсько-білоруського кордону організовують "тури" білорусів, яким за участь у митній процедурі платять від 10 до 30 дол. З деяких білоруських сіл "заробити" в таких турах їздить більшість населення. При цьому білоруси не дуже цікавляться, під чим саме підписуються: одним кажуть, що треба допомогти українцям розмитнити авто, іншим - що просто "посидіти в машині".

Учасники таких схем розкрили виданню їх деталі. Так, за словами однієї з учасниць, цей "бізнес" у Білорусі контролюють три людини. Вони телефонують українським замовникам, які повідомляють кількість машин. Потім посередники шукають людей, на яких "повісять" транзит авто. "Добровольці" скидають свої фото і дані "працедавцям" і чекають туру на кордон.

"На кордоні у цих хлопців все схоплено. Даєш їм паспорт і просто сидиш у машині. Тільки-но паспорти людей принесуть, європейські машини перетинають український кордон. Потім відразу пригальмовують, і всі білоруси виходять із автомобілів. Машини швидко від'їжджають, і тільки після того, як вони поїхали, до тебе підходить людина і віддає гроші. Ми їм скидали документи на Viber, вони вже при зустрічі нас знають і розподіляють по певних машинах", - розповіла учасниця схеми.

Як зазначається в розслідуванні, підставні особи ризикують у схемі найбільше - у подальшому після закінчення терміну транзиту для машин, які не поїхали з України, на них може накласти штрафи українська держава. При цьому отримують вони менше за всіх. У той же час організатори "турів" на місцях, які нічим не ризикують, заробляють до 300 дол.

"Український покупець платить 240 дол. за тимчасове ввезення на рік людині, яка займається паперами на кордоні. Та платить посереднику з Білорусі 50-80 дол. за людину, а посередник вже шукає місцевого і платить йому 20-25 дол. Набрав 4 людей, привіз їх, заплатив по "двадцятці" - отримав 240 дол. З деяких сіл мало не всі жителі їздять. Машина не розмитнюється, залишається з номерами ЄС. За кермо нікого не саджають, відправляють назад пішки через кордон", - розповів ще один учасник схеми.

В українській митній службі на запит видання відповіли, що штрафи для підставних осіб можуть становити до 960 дол.

Як повідомляв Укрінформ, представники митних органів Литви спільно з українськими колегами почали розслідування законності ввезення і використання на території України транспортних засобів, зареєстрованих на території Литовської Республіки. 

За даними Державної фіскальної служби України, станом на 1 листопада на митній території України знаходиться понад 59 тис. транспортних засобів з литовською реєстрацією, більшість яких - 44,6 тис. - ввезені в режимі тимчасового ввезення. 

Раніше повідомлялося, що в Одесі оштрафували власницю авто з литовським номером на рекордну суму в 3,6 млн грн за порушення умов транзиту через митну територію України.

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

o

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter