Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Вчені розкрили секрет довгожителів на генетичному рівні

16.11.2017 21:41
Вчені розкрили секрет довгожителів на генетичному рівні
Вчені виявили мутацію у ДНК, яка сприяє довголіттю, покращує метаболізм і зменшує ризик розвитку цукрового діабету.

Про це повідомляється на сайті EurekAlert! з посиланням на статтю журналу Science Advances.

Під час дослідження було проведено генетичний аналіз 177 представників релігійної громади амішів, які проживають в місті Берн американського штату Індіана.

З'ясувалося, що ДНК 43 осіб несла в собі нефункціональну копію гена SERPINE1, який кодує інгібітор-1 активатора плазміногену (PAI-1). Носії мутованого SERPINE1 жили в середньому на 10 років довше, ніж інші люди в суспільстві. Також для них були характерні значно довші теломери в клітинах лейкоцитів.

Раніше повідомлялося, що вчені довели, що лікування із застосуванням стовбурових клітин є ефективним засобом від старіння без побічних ефектів.

n