Раніше здавалося, що таке можуть собі дозволити тільки власники розкішних багатомільйонних вілл. Сьогодні ж усе набагато доступніше.
Вірус "Bad rabbit", що цього тижня атакував сайти Міністерства інфраструктури, київського метрополітену та аеропорту Одеси, заблокувавши їхню роботу, також використовував при підборі па

Вчені виявили найбільше зіткнення галактик

15.11.2017 01:15
Вчені виявили найбільше зіткнення галактик
Злиття двох галактик зафіксовано на відстані в 12,7 мільярдів світлових років.
Міжнародна група вчених зафіксувала злиття двох великих галактик на відстані в 12,7 мільярдів світлових років від Землі в сузір'ї Золота Риба, передає Національна радіоастрономічна обсерваторія, пише Радіо Максимум.

Астрономи виявили еліптичну галактику ADFS-27, яка за своєю масою перевищує Чумацький Шлях в 50 разів.

Повідомляється, що ADFS-27 формується з двох галактик, відстань між якими становить 30 тисяч світлових років. Вони рухалися одна до одної зі швидкістю в сотні кілометрів на секунду.

З огляду на їхню вкрай велику відстань від Землі і інтенсивне зореутворення, можливо, ми можемо стати свідками найпотужнішого злиття галактик, відомого на сьогоднішній день, – зазначив дослідник Домінік Річерс.

Y