Новини

Щодня сотні наших співвітчизників вирушають на роботу за кордон.
Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.

Вчені пропонують смачний рецепт молодості й здорового серця

14.11.2017 19:39
Вчені пропонують смачний рецепт молодості й здорового серця
Всі ми хочемо виглядати молодо якомога довше, тому дотримуємось правильного харчування та ведемо активний спосб життя. Але є й інші способи, смачніші, які теж здатні зберегти молодість.

В журналі BMJ Cell Biology опублікували дослідження згідно з яким, шоколад та червоне вино визнали ефективними засобом омолодження. Вчені стверджують, що в червоному вині та шоколаді містяться флавоноїди ресвератроли – це речовина, яка омолоджує старі клітини в організмі, пише 24 канал.

Під час експериментів вчені обробляли аналогами ресвератрола старі клітини. В результаті, вони помітили значне поліпшення і омолодження клітин. Дослідники сподіваються, що в майбутньому це відкриття зробить прорив в процесі уповільнення старіння.

Втім, не одним омолоджуючий ефект багаті шоколад і червоне вино. Так, шоколад здатний покращувати настрій і знизити ризик інсульту. А вино (в помірних дозах) – добре впливає на серце.

n