Раніше здавалося, що таке можуть собі дозволити тільки власники розкішних багатомільйонних вілл. Сьогодні ж усе набагато доступніше.
Вірус "Bad rabbit", що цього тижня атакував сайти Міністерства інфраструктури, київського метрополітену та аеропорту Одеси, заблокувавши їхню роботу, також використовував при підборі па

Вчені пропонують смачний рецепт молодості й здорового серця

14.11.2017 19:39
Вчені пропонують смачний рецепт молодості й здорового серця
Всі ми хочемо виглядати молодо якомога довше, тому дотримуємось правильного харчування та ведемо активний спосб життя. Але є й інші способи, смачніші, які теж здатні зберегти молодість.

В журналі BMJ Cell Biology опублікували дослідження згідно з яким, шоколад та червоне вино визнали ефективними засобом омолодження. Вчені стверджують, що в червоному вині та шоколаді містяться флавоноїди ресвератроли – це речовина, яка омолоджує старі клітини в організмі, пише 24 канал.

Під час експериментів вчені обробляли аналогами ресвератрола старі клітини. В результаті, вони помітили значне поліпшення і омолодження клітин. Дослідники сподіваються, що в майбутньому це відкриття зробить прорив в процесі уповільнення старіння.

Втім, не одним омолоджуючий ефект багаті шоколад і червоне вино. Так, шоколад здатний покращувати настрій і знизити ризик інсульту. А вино (в помірних дозах) – добре впливає на серце.

n