Щодня сотні наших співвітчизників вирушають на роботу за кордон.
Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.

Вчені назвали продукти, які здатні сповільнити процес старіння

14.11.2017 10:07
Вчені назвали продукти, які здатні сповільнити процес старіння
Всі ми хочемо виглядати молодо якомога довше, тому притримуємось правильного харчування та ведемо активний спосб життя. Але є інші способи – більш смачніші – як здатні зберегти молодість.

В журналі BMJ Cell Biology опублікували дослідження згідно з яким, шоколад та червоне вино визнали ефективними засобом омолодження. Вчені стверджують, що в червоному вині та шоколаді містяться флавоноїди ресвератроли – це речовина, яка омолоджує старі клітини в організмі, пише 24 канал.

Під час експериментів, вчені обробляли аналогами ресвератрола старі клітини. В результаті, вони помітили значне поліпшення і омолодження клітин. Дослідники сподіваються, що в майбутньому це відкриття зробить прорив в процесі уповільнення старіння.

Втім, не одним омолоджуючий ефект багаті шоколад і червоне вино. Так, шоколад здатний покращувати настрій і знизити ризик інсульту. А вино (в помірних дозах) – добре впливає на серце.

Y