Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Вчені назвали продукти, які здатні сповільнити процес старіння

14.11.2017 10:07
Вчені назвали продукти, які здатні сповільнити процес старіння
Всі ми хочемо виглядати молодо якомога довше, тому притримуємось правильного харчування та ведемо активний спосб життя. Але є інші способи – більш смачніші – як здатні зберегти молодість.

В журналі BMJ Cell Biology опублікували дослідження згідно з яким, шоколад та червоне вино визнали ефективними засобом омолодження. Вчені стверджують, що в червоному вині та шоколаді містяться флавоноїди ресвератроли – це речовина, яка омолоджує старі клітини в організмі, пише 24 канал.

Під час експериментів, вчені обробляли аналогами ресвератрола старі клітини. В результаті, вони помітили значне поліпшення і омолодження клітин. Дослідники сподіваються, що в майбутньому це відкриття зробить прорив в процесі уповільнення старіння.

Втім, не одним омолоджуючий ефект багаті шоколад і червоне вино. Так, шоколад здатний покращувати настрій і знизити ризик інсульту. А вино (в помірних дозах) – добре впливає на серце.

Y