Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

"Шахтар" пояснив, чому його доходи впали за рік утричі

28.10.2017 20:50
"Шахтар" пояснив, чому його доходи впали за рік утричі

Доходи футбольного клубу "Шахтар" у сезоні 2016/17 років становили 877 млн гривень, що майже в 3,1 раза нижче за показник попереднього сезону і насамперед пов'язано зі скороченням доходів від продажу та оренди гравців із 1,762 млрд гривень до 59 млн гривень.

Про це йдеться у звіті клубу.

Водночас клубу вдалося збільшити доходи від комерційної діяльності на 48,9% - до 530 млн грн, переважно за рахунок реклами і спонсорства, надходження від яких зросли з 280 млн грн до 500 млн грн, зокрема продаж клубної атрибутики збільшився на 3 млн грн.

"Домінантою, як і раніше, є виконання регуляторних правил УЄФА, а саме дотримання вимог fair play. ФК "Шахтар" успішно впорався з цим завданням, про що свідчить ліцензія, отримана від УЄФА, яка надає право на участь команди в міжнародних змаганнях - Лізі чемпіонів та Лізі Європи", - наведено у звіті коментар фінансового директора клубу Гюльнари Ахмеджанової.

Згідно з документом, "Шахтар", що переїжджав минулого сезону до Харкова зі Львова, отримав 17 млн грн від продажу квитків та абонементів, тоді як роком раніше - 62 млн грн.

Доходи клубу від УЄФА та ФІФА в сезоні 2016/2017 також скоротилися вдвічі - до 288 млн грн, оскільки клуб завершив свій виступ в єврокубках на стадії 1/16 фіналу Ліги Європи, тоді як у попередньому сезоні він дійшов до 1/2 фіналу цього турніру.

"Шахтар" також зазначає, що збільшив платежі до держбюджету у 2016 році на 22% - до 426 млн грн.

Клуб нагадує, що з березня 2017 року він втратив контроль над "Донбас Ареною" і тренувальною базою "Кірша" поблизу Донецька.

У звіті також зазначено, що "Шахтар" активно розвиває комунікації з уболівальниками через соціальні мережі, завдяки чому кількість його підписників в Instagram зросла на 37% - до 94 тис., у Twitter - на 33%, до 55 тис., а у Facebook сягнула 1,5 млн.

Інтерфакс-Україна

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

n

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter