Астрономи виявили зірку-гіганта

03.10.2017 07:31
Астрономи виявили зірку-гіганта
Технологічні потужності Європейської південної обсерваторії дозволили зафіксувати на фотознімку надвелику зірку в сузір'ї Центавра. Як повідомляє Знай, знахідка впевнено займає місце в десятці найбільших зірок відомих сьогодні науці.

Зірки-супергіганти були досить рідкісним явищем досі. Зірка якій вже присвоїли ім'я V766 Центавра (V766 Cen) володіє винятковими масою і розмірами. Діаметр Сонця, наприклад, менше в 1400 разів, а маса в 25 разів. Вчені з Линдского університету впевнені, що V766 Cen знаходиться стані переходу до фази жовтого гіпергіганта. Однак, швидка втрата маси незабаром знову поверне її до теперішнього стану.

Міжнародна група спостерігала величезний газопилової диск, який обертається навколо молодої зірки в сузір'ї Центавра. Діаметр об'єкта в 2 тис. разів перевищує відстань від Землі до Сонця. Знахідка може стати підтвердженням гіпотези про механізм виникнення надмасивних зірок шляхом поступового поглинання речовини швидкооборотних аккреційних дисків.

Y