Вчені розкрили одну з найдавніших таємниць Землі

02.10.2017 15:06
Вчені розкрили одну з найдавніших таємниць Землі

Дослідники з'ясували, що життя на Землі існувало ще чотири мільярди років тому. У той час наша планета була дуже ворожим місцем і малопридатним для проживання. Однак про те, що навіть в таких важких умовах існувало життя, кажуть нові дослідження скам'янілостей, повідомляє Independent.

Японські вчені проаналізували склад скель біля узбережжя північного Лабрадору в Канаді, яким три мільярди 920 млн років, і виявили вкраплення графіту, вироблені живими організмами, здатними до фотосинтезу. Вчені прийшли до висновку, що графітне є пізнім вкрапленням, а був створений в той же час, що і скельна порода.

"Відкриття біогенного графіту радикально змінить уявлення про молодістьне тільки Землі, але і інших планет", - прокоментували японські вчені своєвідкриття в журналі Nature.

При цьому дослідники відзначили, що інші гірські масиви того ж віку в Гренландії іКанаді не містять слідів біографіту.

В NASA вже прокоментували знахідку, стверджуючи, що в ті часи життя було"жахливо повільним, неохочим і малоймовірною річчю", але могло існувати внадзвичайно ворожих умовах, що збільшує шанси виявити його сліди на Марсі та інших планетах Сонячної системи.

Y