На дні марсіанського кратера Сахеки вчені виявили невідомі рештки, які, на думку фахівців, належать кораблю прибульців.Як повідомляють іноземні ЗМІ, унікальна знахідка шокувала уфологів.

Астрономи зафіксували масову міграцію зірок

20.09.2017 18:30
Астрономи зафіксували масову міграцію зірок

Астрономи з Вашингтонського університету в результаті моделювання одержали докази того, що зірки усередині галактик можуть мігрувати на досить великі відстані, пише Кореспондент.

В ході наукового дослідження астрономи змоделювали утворення галактики з пилової хмари 9 мільярдів років тому. Виявилося, що важливу роль в еволюції галактик грають галактичні рукави, або витягнуті скупчення зірок.

Нові дослідження показують, що після проходження галактичного рукава орбіта зірки не міняє форму, але при цьому міняє радіус. І ця зміна може бути досить значною.

Наразі фахівці не можуть відповісти,  чи належить наше світило до мандрівних зірок, однак вони вказують на деякі непрямі підтвердження цього факту.

По-перше, в Чумацькому Шляху присутні рукава, необхідні для міграції, по-друге, орбіта Сонця довкола галактичного центру  майже кругова, а по-третє, вже було встановлено, що склад зірок-сусідів Сонця за сектором Галактики різниться занадто сильно для того, аби стверджувати, що всі ці зірки утворилися саме тут.

Астрономи підкреслюють, що нові дослідження вносять корективи в теорію виникнення життя, адже раніше вважалося, що існують особливі зони Чумацького Шляху, більш придатні для появи органіки, ніж інші райони..