На дні марсіанського кратера Сахеки вчені виявили невідомі рештки, які, на думку фахівців, належать кораблю прибульців.Як повідомляють іноземні ЗМІ, унікальна знахідка шокувала уфологів.

Вчені навчилися прогнозувати тривалість життя

01.09.2017 20:27
Вчені навчилися прогнозувати тривалість життя
Вчені з Німеччини, Нідерландів, США та Японії відкрили простий спосіб визначення тривалості життя.

Відповідне дослідження опубліковане в журналі Nature Communications, повідомляє РИА Новости.

"Фахівці виявили взаємозв'язок між розміром ядерець у клітинах вільноживучих нематод і тривалістю їх життя. Чим менше розмір внутрішньоядерного клітинного компонента, тим вище очікувана тривалість життя тварини", - йдеться у публікації.

Аналогічну закономірність дослідникам вдалося знайти також у плодових мушок і гризунів. Вчені виявили, що інтенсивні фізичні навантаження, що здійснюються тваринами, викликали зменшення розміру ядерець.

Біопсія м'язової тканини людей старше 60 років показала, що дана закономірність є справедливою і для людини.

Дослідники також встановили, що чим менше ядерце, тим менше в ньому вміст білка фібрілларіна. Вчені вважають, що розмір цієї частини може виступати в ролі маркера очікуваної тривалості життя.

Y