Новини

Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Учені виявили паразитизм вірусів

25.08.2017 22:16
Учені виявили паразитизм вірусів

Французьким ученим із Середземноморського інституту мікробіології вперше вдалося спостерігати процес існування одного вірусу за рахунок іншого, пише Кореспондент.

Спостерігати паразитизм вірусів ученим вдалося на прикладі так званого гігантського вірусу мімівірусу, виявленого в одноклітинних амебах. Французькі біологи повідомляють, що коли гігантський вірус розташовується всередині амеби, він створює ще більшу структуру в межах свого паразитичного перебування. І ця властивість робить його справжнім вірусом.

Хоча, зазначають фахівці, сам мімівірус піддається зараженню. Таким чином, бактерії несуть у собі вірус, який сам є інфікованим.

За словами біологів, зараження одного вірусу іншим говорить про те, що природа вірусів на нашій планеті досліджена досить мало. "Немає сумніву, що це майже живий організм. Той факт, що цей вірус може занедужати робить його на порядок ближчим до всіх живих мікроорганізмів", - говорить професор Жан-Мішель Клавері, директор Інституту мікробіології.

Необхідно зазначити, що це відкриття було зроблене випадково, коли біологи досліджували цей вид гігантського вірусу, уперше виявлений ще 5 років тому. Але в процесі спостережень на електронному мікроскопі фахівцями була зафіксована наявність усередині одного вірусу декількох вірусів-супутників, які самі по собі не здатні до зараження, але проникають в організм разом із більшими  структурами.