Раніше здавалося, що таке можуть собі дозволити тільки власники розкішних багатомільйонних вілл. Сьогодні ж усе набагато доступніше.
Вірус "Bad rabbit", що цього тижня атакував сайти Міністерства інфраструктури, київського метрополітену та аеропорту Одеси, заблокувавши їхню роботу, також використовував при підборі па

Учені виявили паразитизм вірусів

25.08.2017 22:16
Учені виявили паразитизм вірусів

Французьким ученим із Середземноморського інституту мікробіології вперше вдалося спостерігати процес існування одного вірусу за рахунок іншого, пише Кореспондент.

Спостерігати паразитизм вірусів ученим вдалося на прикладі так званого гігантського вірусу мімівірусу, виявленого в одноклітинних амебах. Французькі біологи повідомляють, що коли гігантський вірус розташовується всередині амеби, він створює ще більшу структуру в межах свого паразитичного перебування. І ця властивість робить його справжнім вірусом.

Хоча, зазначають фахівці, сам мімівірус піддається зараженню. Таким чином, бактерії несуть у собі вірус, який сам є інфікованим.

За словами біологів, зараження одного вірусу іншим говорить про те, що природа вірусів на нашій планеті досліджена досить мало. "Немає сумніву, що це майже живий організм. Той факт, що цей вірус може занедужати робить його на порядок ближчим до всіх живих мікроорганізмів", - говорить професор Жан-Мішель Клавері, директор Інституту мікробіології.

Необхідно зазначити, що це відкриття було зроблене випадково, коли біологи досліджували цей вид гігантського вірусу, уперше виявлений ще 5 років тому. Але в процесі спостережень на електронному мікроскопі фахівцями була зафіксована наявність усередині одного вірусу декількох вірусів-супутників, які самі по собі не здатні до зараження, але проникають в організм разом із більшими  структурами.