На дні марсіанського кратера Сахеки вчені виявили невідомі рештки, які, на думку фахівців, належать кораблю прибульців.Як повідомляють іноземні ЗМІ, унікальна знахідка шокувала уфологів.

Найімовірніше, вчені знайшли найвищу концентрацію вулканів у світі

14.08.2017 08:47
Найімовірніше, вчені знайшли найвищу концентрацію вулканів у світі
Група дослідників з Единбурзького університету виявила 91 вулкан під льодами в Антарктиді. Про це повідомляє Guardian. Пише УНІАН.

Гряда, як зазначає видання, може претендувати на звання найбільшого вулканічного поясу планети. Ці вулкани мають висоту від 100 до 3 850 метрів. Всі вони покриті льодом, який іноді лежить в шарах товщиною більше 4 км в регіоні. На думку вчених, це може бути найбільша концентрація вулканів у світі.

"Ми не очікували, що знайдемо що-небудь подібне. Ми майже потроїли кількість вулканів, які, як відомо, існують у західній Антарктиді. Ми також припускаємо, що на дні моря під шельфом льодовика Росса є ще (вулкани), тому я думаю, що, мабуть, в цьому регіоні буде найвища концентрація вулканів у світі", - підкреслив експерт по льодовиках Роберт Бінгема, один з авторів статті.

Тепер дослідникам належить встановити, наскільки активні знайдені ними вулкани і який ризик їх виверження. Вчені вважають, що якщо хоча б один з цих вулканів прокинеться, що це призведе до дестабілізації крижаних покривів Антарктики і виходу льоду в море.

I