На дні марсіанського кратера Сахеки вчені виявили невідомі рештки, які, на думку фахівців, належать кораблю прибульців.Як повідомляють іноземні ЗМІ, унікальна знахідка шокувала уфологів.

Науковці: Краса чоловіка може мати негативні наслідки для жінки

17.07.2017 17:25
Науковці: Краса чоловіка може мати негативні наслідки для жінки

Науковці провели нове дослідження та були здивовані, адже виявилось, що у жінок, які одружені на привабливих чоловіках, частіше розвивається розлад харчової поведінки, ніж у інших та, відповідно, "падає" самооцінка.

Про це повідомляє The Daily Mail, передає Канал 24

Дослідження, проведене в університеті штату Флорида, показує, що жінки часто сідають на екстремальні дієти, якщо відчувають, що чоловік виглядає краще, ніж вони. В той же час, чоловіки рідко роблять те ж саме, навіть якщо їхні жінки виглядають більш привабливими.

Результати показують, що наявність фізично привабливого чоловіка може мати негативні наслідки для дружин, особливо якщо ці дружини не дуже привабливі,
– прокоментував головний дослідник Таня Рейнолдс.

На думку вчених, такі результати дослідження можуть стати ключем до поліпшення харчових звичок жінок, а також стануть корисними для пар, які працюють над відносинами.

Одним з найпростіших способів допомогти жінці позбутись "страждань" – це частіше нагадувати їй про її красу і кохання до тіла такого, яке воно є, а також звертати увагу жінок на їхні риси характеру, таланти та інші чинники.

Y