На дні марсіанського кратера Сахеки вчені виявили невідомі рештки, які, на думку фахівців, належать кораблю прибульців.Як повідомляють іноземні ЗМІ, унікальна знахідка шокувала уфологів.

Вчені виявили "колиску зірок" у сузір'ї Стрільця

26.06.2017 18:20
Астрономи виявили скупчення протозірок у сузір ї Стрільця

Європейський Великий Телескоп (VLT) отримав зображення "зоряної колиски" в області туманності NGC 6357. Фотографію можна розглянути на сайті Європейської південної обсерваторії, пише Кореспондент.

У центрі зображення можна побачити кластер молодих яскравих біло-блакитних зірок. За словами астрономів, їх вік становить не більш як декілька мільйонів років, що, за зоряним мірками, дуже мало. Ультрафіолетове випромінювання, яке вони випускають, впливає на навколишнє скупчення газу, надаючи йому химерні обриси.

У правій частині зображення можна розглянути стовпи міжзоряного газу, що нагадують астрономам слонячі хоботи або знамениті Стовпи творіння. За словами вчених, ці структури виникли в результаті взаємодії молодих зірок з хмарами пилу, викинутими попереднім поколінням світил.

Туманність NGC 6357 розташована в сузір'ї Стрільця і ​​містить велику кількість протозірок, оточених хмарами темного газу. У ній також присутні молоді зірки, що перебувають в газових "коконах." Туманність відома і під іншою назвою - "Війна і мир". Назва виникла через те, що астрономи розгледіли на іншій її фотографії фігури, що нагадують голуба і череп. Нинішнє зображення зроблено в інших довжинах хвиль, тому на ньому цих фігур не видно.

Європейський Великий Телескоп є обсерваторією, до складу якої входить вісім телескопів, що спільно працюють. Чотири з них забезпечені дзеркалами з діаметром 8,2 метра, інші мають дзеркала трохи менші - 1,2 метра. Обсерваторія розташована в чилійській пустелі Атакама, де виключно сухий клімат дозволяє спостерігати за зірками практично цілий рік.