Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.
Історія із залученням величезних інвестицій для Харківського авіазаводу від американської компанії отримала несподіване продовження.

Відкриття: кишкова паличка уповільнює процес старіння

19.06.2017 22:49
Відкриття: кишкова паличка уповільнює процес старіння
Вчені з Університету Бейлора провели дослідження на круглих черв'яках Caenorhabditis elegans. Фахівці з'ясували, що генетично модифіковані кишкові палички (E.coli) можуть продовжувати життя, уповільнювати прогресування пухлин і накопичення бета-амілоїдного білка, пов'язаного з хворобою Альцгеймера, пише Zee News.

Дослідники "вимикали" у бактерій E.coli по одному з 4 тисяч генів. Кожну з таких бактерій давали черв'якам Caenorhabditis elegans. Вчені виявили: 29 бактерій з "вимкненими" генами продовжували черв'якам життя. 12 бактерій-мутантів захищали Caenorhabditis elegans від раку і накопичення бета-амілоїдного білка.

Подальші експерименти показали, що деякі бактерії впливали на окремі процеси, пов'язані зі старінням у черв'яків. Ймовірно, відкриття фахівців призведе до розробки препаратів, що уповільнюють старіння.

A