Балкон – найпопулярніше місце для сушіння випраних речей. Такий вибір цілком логічний: чисте повітря надає речам свіжості і значно пришвидшує процес висихання.

Відкриття: кишкова паличка уповільнює процес старіння

19.06.2017 22:49
Відкриття: кишкова паличка уповільнює процес старіння
Вчені з Університету Бейлора провели дослідження на круглих черв'яках Caenorhabditis elegans. Фахівці з'ясували, що генетично модифіковані кишкові палички (E.coli) можуть продовжувати життя, уповільнювати прогресування пухлин і накопичення бета-амілоїдного білка, пов'язаного з хворобою Альцгеймера, пише Zee News.

Дослідники "вимикали" у бактерій E.coli по одному з 4 тисяч генів. Кожну з таких бактерій давали черв'якам Caenorhabditis elegans. Вчені виявили: 29 бактерій з "вимкненими" генами продовжували черв'якам життя. 12 бактерій-мутантів захищали Caenorhabditis elegans від раку і накопичення бета-амілоїдного білка.

Подальші експерименти показали, що деякі бактерії впливали на окремі процеси, пов'язані зі старінням у черв'яків. Ймовірно, відкриття фахівців призведе до розробки препаратів, що уповільнюють старіння.

A