ЦІКАВО

Якщо батьки часто "сидять" у смартфонах, то діти відчувають себе непотрібними.
Вікторія Бекгем та Міранда Керр називають цю олію одним із секретів своєї краси. І справді - вона допомагає у багатьох ситуаціях і годиться для різноманітних домашніх процедур.
Співачка виставила світлину з собакою і без макіяжу.
Шкіра навколо очей чутливіша й ніжніша у 3-5 разів, аніж усе обличчя. Тому саме на ній першими проявляються ознаки втоми, недоспаних ночей та старіння. Дерматолог Надін Помаред радить, як можна виправити ці недоліки.
Випікаються такі вафлі менше 1 хвилини у вафельниці, тому усі вітаміни збережуться!

Успiшний айтiшник Нiк Бiлогорський - про роботу у "Фейсбуцi" й "Майкрософтi", консультування з кiбербезпеки ФБР та плюси і мiнуси українських хакерiв
Американцi звуть його просто -- Нiк. Вiн народився в Українi (якщо точнiше -- у Харковi), закiнчив тут школу, а потiм виїхав iз матiр'ю за океан.
Бiльшiсть чохлiв для планшетiв виконує тiльки одну функцiю — захисну.
Стандартнi накладки, конверти, портмоне i книжки оберiгають гаджети вiд падiння та забруднення, але не розширюють їх можливостей.

Японці виявили найвіддаленіше від Землі скупчення галактик

21.04.2017 21:48
Японці виявили найвіддаленіше від Землі скупчення галактик

Група вчених під керівництвом дослідників із Національної астрономічної обсерваторії Японії виявила найбільш віддалене від Землі скупчення галактик. Відкриття було здійснене за допомогою телескопа, встановленого на вулкані Мауна-Кеа на острові Гаваї у США на висоті 4,2 тисячі метрів, пише Кореспондент.

Відстань до виявленого скупчення галактик становить більше 12,7 мільярда світлових років. Це більш ніж на 70 мільйонів світлових років перевищує відстань до найбільш віддаленого скупчення галактик, відомого досі.

Вчені припускають, що знайдене скупчення сформувалося приблизно через один мільярд років після Великого Вибуху. Таким чином, відкриття вказує на те, що скупчення галактик існували вже незабаром після виникнення Всесвіту близько 13,7 мільярда років тому.

Як зазначають учені, відкриття може дати деякі "зачіпки" для вирішення питання про еволюцію галактик.