Лiдер нового поколiння iнтернету lifecell став першим оператором, що зробив швидкiсний зв'язок 4.5G реальнiстю, запустивши його одночасно 30 березня 2018 року в найбiльшiй кiлькостi обл
Реалізація бодай частини планів та амбітних цілей Маска здатна здійснити технологічну революцію у світіУ середньому кожен мешканець американського Л

Японці виявили найвіддаленіше від Землі скупчення галактик

21.04.2017 21:48
Японці виявили найвіддаленіше від Землі скупчення галактик

Група вчених під керівництвом дослідників із Національної астрономічної обсерваторії Японії виявила найбільш віддалене від Землі скупчення галактик. Відкриття було здійснене за допомогою телескопа, встановленого на вулкані Мауна-Кеа на острові Гаваї у США на висоті 4,2 тисячі метрів, пише Кореспондент.

Відстань до виявленого скупчення галактик становить більше 12,7 мільярда світлових років. Це більш ніж на 70 мільйонів світлових років перевищує відстань до найбільш віддаленого скупчення галактик, відомого досі.

Вчені припускають, що знайдене скупчення сформувалося приблизно через один мільярд років після Великого Вибуху. Таким чином, відкриття вказує на те, що скупчення галактик існували вже незабаром після виникнення Всесвіту близько 13,7 мільярда років тому.

Як зазначають учені, відкриття може дати деякі "зачіпки" для вирішення питання про еволюцію галактик.