ЦІКАВО

У серцi Цейлону можна побачити на власнi очi як народжується найсмачніший у світі чай
Телеведуча опублікувала фото торта, який фоловери охрестили "витвором мистецтва".
Виявляється, у нього досі стояла ялинка в хаті.
За даними опитування, проведеного британським видавництвом Rising Stars та Університетом Ковентрі, 60% батьків у Великобританії дають своїм дітям "хабарі" за читання.

Успiшний айтiшник Нiк Бiлогорський - про роботу у "Фейсбуцi" й "Майкрософтi", консультування з кiбербезпеки ФБР та плюси і мiнуси українських хакерiв
Американцi звуть його просто -- Нiк. Вiн народився в Українi (якщо точнiше -- у Харковi), закiнчив тут школу, а потiм виїхав iз матiр'ю за океан.
Бiльшiсть чохлiв для планшетiв виконує тiльки одну функцiю — захисну.
Стандартнi накладки, конверти, портмоне i книжки оберiгають гаджети вiд падiння та забруднення, але не розширюють їх можливостей.

Палеонтологи виявили стародавнього ящера, схожого на річкового дельфіна

25.12.2016 23:01
Палеонтологи - ящір

В Угорщині у відкладеннях крейдового періоду вчені знайшли незвичайного мозозавра - водоплавного родича сучасних варанів, що мешкав, як і сучасні амазонські дельфіни, не в морі, а в прісноводних річках.

Група палеонтологів під керівництвом Лазло Макаді з Угорського національного музею природної історії в Будапешті виявила останки першого відомого нам прісноводного мозозавра, вивчаючи останки водоплавних рептилій, витягнуті з крейдяних відкладень у Баконських горах на заході Угорщини,пише Кореспондент.

Вчені стверджують, що в середині і кінці крейдяного періоду територія Європи була гігантським архіпелагом із безліччю островів, відокремлених один від одного дрібними морями і протоками.

Виявлені вченими останки виявилися більше схожими на морських динозаврів, ніж на один з видів морських рептилій. Автори статті дали знахідці родове і видове ім'я Pannoniasaurus inexpectatus, що означає "неочікуваний ящір із Паннонії" (римської провінції, що включала в себе західну Угорщину).

Довжина ящера не перевищувала шести метрів.

Автори статті вважають, що відкритий ними мозазавр був схожий за своїм образом життя на сучасних річкових дельфінів, що мешкають у водах Амазонки, Янцзи або Гангу.

Тим не менш, палеонтологи не заперечують можливості того, що мозазаври жили в річках періодично, запливаючи в прісні вод при нестачі їжі або під час сезону розмноження.