Камерафони – смартфони з потужною камерою. Однак для того, щоб конкурувати на сучасному ринку, треба пропонувати продукцiю, яка за своїми характеристиками переважає прилади iнших фiрм.
Історія із залученням величезних інвестицій для Харківського авіазаводу від американської компанії отримала несподіване продовження.

Палеонтологи виявили стародавнього ящера, схожого на річкового дельфіна

25.12.2016 23:01
Палеонтологи - ящір

В Угорщині у відкладеннях крейдового періоду вчені знайшли незвичайного мозозавра - водоплавного родича сучасних варанів, що мешкав, як і сучасні амазонські дельфіни, не в морі, а в прісноводних річках.

Група палеонтологів під керівництвом Лазло Макаді з Угорського національного музею природної історії в Будапешті виявила останки першого відомого нам прісноводного мозозавра, вивчаючи останки водоплавних рептилій, витягнуті з крейдяних відкладень у Баконських горах на заході Угорщини,пише Кореспондент.

Вчені стверджують, що в середині і кінці крейдяного періоду територія Європи була гігантським архіпелагом із безліччю островів, відокремлених один від одного дрібними морями і протоками.

Виявлені вченими останки виявилися більше схожими на морських динозаврів, ніж на один з видів морських рептилій. Автори статті дали знахідці родове і видове ім'я Pannoniasaurus inexpectatus, що означає "неочікуваний ящір із Паннонії" (римської провінції, що включала в себе західну Угорщину).

Довжина ящера не перевищувала шести метрів.

Автори статті вважають, що відкритий ними мозазавр був схожий за своїм образом життя на сучасних річкових дельфінів, що мешкають у водах Амазонки, Янцзи або Гангу.

Тим не менш, палеонтологи не заперечують можливості того, що мозазаври жили в річках періодично, запливаючи в прісні вод при нестачі їжі або під час сезону розмноження.