Новини

10:50
Наступний тренувальний збір підопічні Шевченка знову хочуть провести за кордоном, а не в Україні.

ЦІКАВО

Співачка поділилася у мережі милим фото маленької Ніни.
Кожнiй жiнцi хочеться виглядати привабливою та молодшою за свої роки. Як позбутися прикрих мішків під очима, що нас старять, знає косметолог Аліна ЛИНЕЦЬ.
Ця страва підходить і тим, хто постить, і тим, хто надає перевагу вегетаріанській їжі.
Пара пом'якшує роговий шар, вiдкриває пори, прискорює потовидiлення, що дозволяє видалити бруд, який проник особливо глибоко.
Китайські лікарі врятували пацієнтку, яка звернулася до них з гострим болем у шлунку.

Бiльшiсть чохлiв для планшетiв виконує тiльки одну функцiю — захисну.
Стандартнi накладки, конверти, портмоне i книжки оберiгають гаджети вiд падiння та забруднення, але не розширюють їх можливостей.
На територiї мiста Тяньцзiнь (КНР) у 2017 роцi буде вiдкрито спецiалiзований науковий центр iз клонування тварин -- найбiльший у свiтi.

Палеонтологи виявили стародавнього ящера, схожого на річкового дельфіна

25.12.2016 23:01
Палеонтологи - ящір

В Угорщині у відкладеннях крейдового періоду вчені знайшли незвичайного мозозавра - водоплавного родича сучасних варанів, що мешкав, як і сучасні амазонські дельфіни, не в морі, а в прісноводних річках.

Група палеонтологів під керівництвом Лазло Макаді з Угорського національного музею природної історії в Будапешті виявила останки першого відомого нам прісноводного мозозавра, вивчаючи останки водоплавних рептилій, витягнуті з крейдяних відкладень у Баконських горах на заході Угорщини,пише Кореспондент.

Вчені стверджують, що в середині і кінці крейдяного періоду територія Європи була гігантським архіпелагом із безліччю островів, відокремлених один від одного дрібними морями і протоками.

Виявлені вченими останки виявилися більше схожими на морських динозаврів, ніж на один з видів морських рептилій. Автори статті дали знахідці родове і видове ім'я Pannoniasaurus inexpectatus, що означає "неочікуваний ящір із Паннонії" (римської провінції, що включала в себе західну Угорщину).

Довжина ящера не перевищувала шести метрів.

Автори статті вважають, що відкритий ними мозазавр був схожий за своїм образом життя на сучасних річкових дельфінів, що мешкають у водах Амазонки, Янцзи або Гангу.

Тим не менш, палеонтологи не заперечують можливості того, що мозазаври жили в річках періодично, запливаючи в прісні вод при нестачі їжі або під час сезону розмноження.