5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Вчені оголосили про прорив у лікуванні сліпоти

01.06.2018 21:17
Вчені оголосили про прорив у лікуванні сліпоти

Уперше за допомогою 3d-принтера вдалось створити рогівку, це вдалось науковцям з университету Ньюкасла в Британії. Таке досягнення може допомогти врятувати багатьох людей від сліпоти, адже, за даними фахівців, близько п'яти мільйонів осіб у світі повністю втратили зір через рубцювання рогівки.

При вирощуванні рогівки фахівці застосували стовбурові клітини. Відтак вони переконані, що цю важливу частину органу зору можна буде виготовляти для кожного пацієнта індивідуально. А завдяки
скануванню ока імплант можна спроектувати потрібної форми й розміру.

Наразі 3d-друковані рогівки мають пройти наступний етап випробувань, але вже за кілька років вчені планують почати застосовувати їх для трансплантації. Про це повідомляє наукове видання Science Alert, зазначає Експрес-онлайн.

До слова, команда фахівців з Мельбурна також виростила клітини рогівки й вживили тваринам, котрі нічого не бачили. В результаті у піддослідних повернувся зір. Тож розробки в цьому напрямку ведуться вже не перший рік.

Схоже на те, що йдеться в недалекому майбутньому справді проводитимуть трансплантацію цієї частини ока й повертатимуть людям зір.

Головні новини за добу – в нашій щоденній розсилці y Telegram