5 червня 1819 року народився Джон Кауч Адамс - британський математик і астроном, відомий тим, що першим відкрив Нептун.
5 червня 1977 року в продажі з'явився перший персональний комп'ютер Apple II.

Дослідники виявили генні мутації, що роблять людей схильними до ожиріння

10.01.2018 21:11

Researchers identify gene mutations related to obesity. (Photo: Pixabay)

Фахівцям з Імперського коледжу Лондона вдалося дізнатися більше про генетичні причини ожиріння. Ймовірно, відкриття вчених призведе до розробки нових методів боротьби з ожирінням. У дослідженні взяли участь діти з ожирінням з Пакистану. У цій країні ожиріння пов'язане з генами приблизно в 30% випадків.

Справа в тому, що в таких країнах, як Пакистан, рецесивні мутації успадковуються частіше через кровозмішення. Дослідники вивчили гени добровольців і знайшли мутації, пов'язані з ожирінням, в гені ADCY3. Вони збільшують ризик порушень апетиту, нюху і діабету, розповідає The Deccan Chronicle

Так, попередні дослідження показали, що "виключення" ADCY3 призводило до ожиріння і аносміЇ (втрати нюху) у мишей. Учасники нового дослідження зі зміненим ADCY3 теж мали аносмію. На думку фахівців, ADCY3 впливає на гіпоталамус і гормони, які беруть участь в регулюванні апетиту. До речі, зв'язок із мутаціями в гені ADCY3 також виявили дослідники з Нідерландів і Данії.

A