Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

"Укрзалізниця" і гелікоптер Януковича: скільки грошей витратили на ремонт гвинтокрила

22.08.2018 14:20
Майже у мільйон гривень платникам податків обійшлося страхування гелікоптера марки BELL-430. Ще півтора мільйона весною цього року витратили на черговий ремонт цього літачка, пише газета "Експрес".
 
Загалом же лише від початку цього року сума витрат на технічне обслуговування повітряного судна для залізничників впевнено перевищила позначку 7 мільйонів гривень. І це ще не кінець...
 
Нагадаємо, що гелікоптер BELL 430 (2002 року випуску) "Укрзалізниця" придбала за 8 мільйонів доларів у часи, коли галуззю керував Георгій Кирпа. Під час виборчої кампанії на дострокових парламентських виборах у 2007 році цей вертоліт обслуговував Віктора Януковича.
 
...На початку літа працівники філії "Центр сервісного забезпечення" ПАТ "Українська залізниця" оголосили конкурс на страхові послуги.
 
У тендерній документації, яку залізничники оприлюднили на офіційному сайті державних закупівель ProZorro, бачимо, що замовили послуги зі страхування для двох членів екіпажу повітряного судна типу BELL 430 та послуги зі страхування самого повітряного судна.
 
Тож на тендер по стахуванню подалося три фірми. І 10 серпня залізничники підписали угоду із Центральною філією ПАТ "Українська пожежно-страхова компанія". Цій компанії за страхові послуги заплатять 983 тисячі 321 гривню та 58 копійок.
 
Із офіційних документів нам стало відомо, що сьогодні базуванням гелікоптера є злітно-посадковий майданчик "Гідропарк", що у Києві. Там його ремонтують.
 
Раніше в. о. директора філії "Центр сервісного забезпечення" Паробок Д.О. у відповіді на запит "Експресу" переконував, що гвинтокрил "не експлуатується. На гелікоптері проводиться технічне обслуговування з метою відновлення льотної придатності".
 
Утім, промоніторивши всі закупівлі філії, можна припустити, що залізничники сьогодні ну дуже вже хочуть реанімувати гелікоптер Януковича. Адже на ремонт витрачаються просто космічні кошти.
 
Ось цифри підписаних угоди і уже "освоєних" грошей платників податків, які витратили для BELL-430 від початку цього року:
 
—  3 квітня 2018 року філія "Центр сервісного забезпечення" підписує угоду про "послуги з ремонту повітряного судна Bell 430". Сума: 1  мільйон 519 тисяч 840 гривень.
 
—  19 березня 2018 року філія підписує угоду про "послуги з технічного обслуговування повітряного судна". Сума: 3 мільйони 642 тисячі 40 гривень.
 
—  1 лютого 2018 року філія підписує угоду про "послуги з технічного обслуговування повітряного судна". Сума: 1 мільйон 278 тисяч 260 гривень.
 
Разом —  6 мільйонів 440 тисяч 140 гривень бюджетних коштів. Якщо додати до цього послуги зі страхування, отримуємо 7 мільйонів 423 тисячі 461 гривню.
 
До слова, торік (18 вересня 2017 року) залізничники уклали угоду на 3 мільйони 820 тисяч 852 гривні —  знову ж таки для технічного обслуговування цього ж літака.
 
Для кого ж це все?
 
Літати на гвинтокрилі марки BELL-430 зможе лише керівництво залізниці. Адже, як кажуть у самій філії "Центр сервісного забезпечення" "гвинтокрил використовуватимуть з метою забезпечення оперативного прибуття КЕРІВНИЦТВА установи до місць аварії на залізничному транспорті".
 
Ми, звісно, не маємо нічого проти, аби керівництво "Укрзалізниці" "оперативно" кудись прибувало. Але краще би залізничники з таким же розмахом ремонтували старі вагони поїздів...
 
Головні новини за добу — в нашій щоденній розсилці y Telegram 
 
Оля ПІЛІЩУК
 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Y

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter