Експрес онлайн

Пошук

ТЕХНОЛОГІЇ

Хоча молодь дедалі більше обирає Instagram, загалом йому все ще далеко до Facebook, пише
Команда американських дослідників навчила штучний інтелект розпізнавати фото, які були модифіковані в графічних редакторах.

Пенсіонер змусив державний банк повернути гроші, вкрадені з його депозиту

09.08.2018 12:27
80-річний пенсіонер Володимир Добровольський отримав 32 тисячі гривень, які аферисти вкрали з його рахунку в "Ощадбанку", пише газета "Експрес".
 
На судову тяганину панові Володимиру довелося витратити майже два роки! "Але я дуже задоволений, що добився свого. А крім того, дав надію ще багатьом людям, які потрапили на гачок шахраїв у державному банку. Ви можете повернути свої гроші!"
 
Ця історія почалася ще в жовтні 2016 року, коли  Володимир Добровольський вирішив отримати свої кошти, розміщені на депозитному рахунку в одному з міських відділень "Ощадбанку". Йшлося про 32 тисячі гривень, строк їх зберігання на депозиті саме закінчився.
 
У відділенні працівник банку сказав панові Добровольському, що кошти клієнту видадуть лише наступного тижня, бо потрібної суми немає в касі.
 
Одразу після візиту до банку на мобільний телефон Володимира Добровольського стали надходити повідомлення та дзвінки із запитами повідомити код доступу до рахунку. Пенсіонер ігнорував їх і жодної інформації нікому не повідомляв. Однак це не завадило зловмисникам наступного банківського дня викрасти 32 тисячі гривень з його рахунку.
 
"Ощадбанк" у цій ситуації не знайшов нічого кращого, як перекласти вину за крадіжку грошей на самого пана Володимира, — мовляв, розголосив код доступу до свого рахунку, от і постраждав через власну необачність. В установі порадили звернутися до поліції,  а там нехай розбираються і шукають анонімних шахраїв та викрадені гроші.
 
Ба більше, керівники "Ощадбанку" залучили Службу безпеки України, яка вирішила підсобити державному банку і ще до початку будь-якого розслідування безапеляційно заявила, що викрадення коштів відбулося внаслідок повідомлення зловмисникам персональних даних, з допомогою яких вони здобули доступ до рахунку.
 
Кожен банк, який дбає про свою ділову репутацію та довіру вкладників, мав учинити якраз навпаки і запропонувати мирний розв'язок у ситуації, що склалася. Бо ж насправді вини пенсіонера у зникненні грошей не було. Це встановили журналісти газети "Експрес". Дізнавшись про випадок, ми провели власне розслідування. І виявили, що реальні обставини викрадення депозитних коштів громадянина істотно відрізнялися від версії, яку спробував нав’язати пенсіонерові "Ощадбанк".
 
Що сталося насправді? І чи може тепер кожен обдурений у такий спосіб вкладник домогтися грошової компенсації від банку? Про це читайте у новому номері газети "Експрес"
 
Головні новини за добу — в нашій щоденній розсилці y Telegram
 
Лариса МАКСИМЕЦЬ
 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Y

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter