ТЕХНОЛОГІЇ

Винахідник Єдлик Аньош створив самообертальні електромагнітні ротори. Після чого з'явилися громіздкі динамо-машини, які приводить у дію ремінна передача.

Автомобілі, які з роками лише дорожчають

11.05.2017 00:27
 
Усе ще вважаєте, що чим старша машина, тим більше вона втрачає у вартості? Якби ж то! Деякі автомобілі, навпаки, з часом лише дорожчають
 
Відразу ж обмовимося, в більшості випадків працює загальне правило: з віком і збільшенням пробігу ціна автомобіля знижується. Причому починається цей процес, тільки-но машина покине територію автосалону. Однак, як є зазвичай, правило має винятки, пише avtoblog.ua.
 
 
Наприклад, моделі, що мають культовий статус, згодом лише дорожчають. Причому деякі з них - у рази.
 
У зв'язку з цим фахівці американської компанії Black Book провели дослідження і з'ясували, які автомобілі з моменту їх випуску значно додали у вартості. 
 
 
Як виявилося, абсолютним рекордсменом на американському ринку став кабріолет Plymouth Barracuda 1971 року випуску. Якщо в момент початку продажів ціна цього автомобіля складала 4296 долара, то тепер така машина на вторинному ринку оцінюється в 2,5 мільйона доларів. 
Таким чином, за 46-річну історію вартість автомобіля зросла на 58 000%. 
 
На другому місці за зростанням вартості виявився Shelby Cobra. Якщо в 1967 році за цей родстер просили 7500 доларів, то тепер кожен такий автомобіль оцінюється в 1,3 млн. доларів або на 17 000% дорожче, ніж спочатку. 
 
Третє місце за зростанням вартості з плином часу дісталося представницькому Cadillac Eldorado. З 1959 року ця модель подорожчала на 3500% - з 7400 до 270 000 доларів. 
 
Також в список моделей, які лише дорожчають з часом, увійшли Porsche 911, Pontiac GTO, Pontiac Bonneville, Chevrolet Corvette, Chrysler New Yorker, Dodge Charger R/T, Chevrolet Camaro, Ford Thunderbird і Ford Mustang GT. 
 
Експерти також виділили фактори, які безпосередньо впливають на ймовірність того, що машина потрапить у список винятків, які дорожчають з часом. За словами директора Black Book зі спецпродуктів Еріка Лоуренса, до них належать так звані "Три "П": популярність, поп-культура і обсяги продукування". 
 
Сьогодні багато хто впевнений, що наддорогі автомобілі спочатку продавали за значно більшими цінами. Однак машини з цього списку однозначно показують, що це не так", - зазначив Лоуренс.
 
 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

A

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter

Реклама


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter