ЦІКАВО

Відома модель привітала з днем народження свого молодшого брата і поділилася зворушливими знімками з сімейного архіву.
Дизайнери реанімували один з найулюбленіших принтів усіх часів.
Науковці з університету в Бонні з'ясували, що облисіння частіше загрожує чоловікам невисокого зросту, ніж високим.
Молодий художник створював свій 80-кілограмовий шедевр цілих чотири місяці. Живої знаменитості він не бачив, а її копію зліпив, дослідивши десятки фотографій.

ТЕХНОЛОГІЇ

Компанія Google представила технологію AutoML для створення нейромереж нейромережами. На конференції I/O 2017, Google розповів про технології AutoML, яка дозволяє одним
Prestigio Multipad Visconte V — один із найдоступніших на українському ринку планшетних комп'ютерів, виконаних у форм-факторі «трансформер».
Пропонуємо вам детально розглянути його характеристики, виявивши сильні і слабкі сторони. Це допоможе з'ясувати, чи справді цей гаджет виправдовує свою ціну.Плюси

Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

30.11.2016 19:25
Як майстри СТО дурять недосвідчених автовласників

Майстри СТО виманюють у клієнтів на 20-30% більше грошей, ніж коштує реальний ремонт автомобіля, помітили у Міжнародній федерації захисту прав водіїв.

Ремонтники роблять це за різними схемами й у майстернях абсолютно всіх класів — від гаражних до станцій міжнародних компаній, пише Znaj.

"Найбільше переплачують за ремонт водії-початківці й жінки. Перших автомайстри визначають одразу", - розповідає автоексперт Микола Руденко.

У великих автосервісах за найменшої неполадки пропонують міняти цілі вузли. Нерідко беруться змінювати ненові деталі, які можуть ще працювати протягом року-двох.

У гаражних майстернях здебільшого можуть зумисне пошкодити якусь недорогу деталь при ремонті, аби потім встановити свою за більшу вартість.

"Якщо говорити про проходження технічного огляду, який роблять кожні 10-15 тисяч кілометрів, то у крутих автосервісах прийнято неповністю міняти масло. Водій все одно не перевірить, повністю замінили чи ні. За діагнозтику електроніки також не соромляться брати гроші. Свічки запалювання можуть поміняти на поношені, але в кращому стані. Повітряний фільтр не змінюють, а тільки продувають компресором", - каже колишній автослюсар Олександр Кошилець.

Найбільше наживаються на діагнозтиці й ремонті ходової частини.

"Для більшості водіїв ходова частина — це чорний ящик. Якщо по дисках видно, що подряпані й м'яті, значить власник ям не минає. А значить можна говорити про заміну стійки стабілізатора та рульового накінечника. Це 200-700 гривень, залежно від марки автомобіля. При цьому в порядку речей є установка старих деталей", - зазначає він.

Якщо власник машини скаржиться на проблеми, то з нього беруть ще більше грошей.

"Такі потенційно готові платити за ремонт. Їм легше щось запропонувати. Найчастіше впарюють чистку карбюратора, перепрошивку центрального блоку управління. За це беруть від 700 гривень", - говорить Олександр.

Під час кузовного ремонту на фірмових СТО можуть взяти гроші за зйомку-установку деталі. Насправді її не зніматимуть.

"Це найчастіше стосується зйомки дверей і скла. Так на порожньому місці заробляють 500-600 гривень. Також під час кузовного ремонту на сусідню деталь можуть розпилити лише над фарбою, а візьмуть гроші за її пофарбування, підготовку до цього, підбір фарби й полірування. Таке буває, коли вдарене одне крило. Нерідко пропонують зробити перехід фарби на двері, аби свіжопофарбована деталь не була помітною", - каже спеціаліст.

 

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

o

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter