ЦІКАВО

Комаровський сказав, чим загрожує така звичка.
Навесні ми легко підхоплюємо інфекції. Іноді досить тiльки вийти на холодне повiтря, вiдразу починає болiти горло, боляче ковтати... Що робити у таких випадках?
Головний інгредієнт печива - вівсянка стимулює роботу кишечника, прискорює процеси травлення, допомагає очистити організм від шлаків.
Якщо запiзнитися з терапiєю, iнфекцiя пошириться на матку, матковi труби та яєчники, а це може мати дуже поганi наслiдки, аж до порушень репродуктивної функцiї.
Співачка впала просто під час виступу.

ТЕХНОЛОГІЇ

Бiльшiсть чохлiв для планшетiв виконує тiльки одну функцiю — захисну.
Стандартнi накладки, конверти, портмоне i книжки оберiгають гаджети вiд падiння та забруднення, але не розширюють їх можливостей.
На територiї мiста Тяньцзiнь (КНР) у 2017 роцi буде вiдкрито спецiалiзований науковий центр iз клонування тварин -- найбiльший у свiтi.

Україні влаштували "дизельну" пастку

23.09.2016 14:06
Україні влаштували "дизельну" пастку
Росія припинила постачання дизпалива до нашої країни

Федеральна служба РФ з технічного та експортного контролю скасувала усі видані раніше дозволи на експорт дизельного палива в Україну. Чи вплине це якось на наш ринок та ціни? Пише газета "Експрес".

-- Якою була частка російського дизпалива в імпорті?

-- Раніше частка російського дизпалива становила 15 -- 16%, а у деякі періоди взагалі не перевищувала 10%, -- розповідає Леонід Косянчук, президент Асоціації "Об'єднання операторів ринку нафтопродуктів України". -- Потім, коли російська компанія "Транснефть" поновила поставки по трубі ЛВДС (лінійна виробничо-диспетчерська станція) у Новоград-Волинський з "Прикарпаттранснафтопродукту", то частка імпорту дизпалива з Російської Федерації сягнула 36%. Звісно, логістично найбільш вигідно постачати паливо трубопроводом, тому частка зросла.

-- Якими були обсяги поставок?

-- Із січня -- приблизно 180 тисяч тонн.

-- А звідки ще надходило пальне?

-- Загалом близько 80% дизпалива, яке споживалося в Україні, йшло з Росії та Білорусі, -- каже Сергій Сапегін, директор НТЦ "Психея". -- Решта -- це було ДП українського виробництва (приблизно 15%) -- з Кременчуцького НПЗ, а також з Литви, Польщі, Болгарії, Румунії, Ізраїля тощо.

-- Які саме підприємства були нашими постачальниками?

-- Новоград-Волинський нафтопродуктопровід -- це співресурс "Роснефти". Тобто звідти і постачався основний обсяг російського дизпалива.

*Л. Косянчук: -- Щодо підприємств інших країн, то це Мозирський НПЗ, Новополоцький НПЗ, "Orlen Lietuva" тощо.

-- Якими є оптові ціни на російське ДП у порівнянні з цінами на європейське?

*Л. Косянчук: -- Вартість російського дизпалива була приблизно такою самою, як і європейського. Адже сьогодні всі поставки відбуваються з біржі. Існує загальна ціна, яка визначається за формулою, що враховує середні показники за минулі 10 діб, а також системи лояльності -- дисконт, премію тощо. Зараз оптова ціна на ДП становить приблизно 430 доларів за тонну за Євро-4, Євро-5. Сьогодні найбільше завозимо білоруського палива. Це вигідно через логістику.

-- Чому Росія припинила постачання дизпалива?

*С. Сапегін: -- "Роснефть" -- державна компанія, отже, рішення про зупинку прокачування приймалося державними органами. Зауважу, що білоруський Мозирський НПЗ (звідки йдуть основні обсяги ДП в Україну) вже на три чверті належить російським компаніям. Обмеження поставок дизпалива з РФ -- це сигнал про те, що можуть бути обмежені поставки також палива з Білорусі.

*Л. Косянчук: -- Причин може бути багато. Одна з них -- Росія ніяк не вийде зі стану сировинного придатку і їй може не вистачати власного ресурсу, щоб забезпечити сільськогосподарські роботи восени.

-- Чи позначиться рішення РФ про скасування дозволів на поставки ДП в Україну на нашому ринку?

*Л. Косянчук: -- Поки що втрата одного постачальника не впливає ні на ціну, ні на забезпечення ресурсом.  Минулого року ми вже пережили призупинення поставок дизпалива з Росії. І нічого. Проблема може виникнути, якщо поставки зупинять у контрольовані росіянами підприємства. Тоді мине певний час, поки відбудеться заміщення з інших країн. І у цьому теж може бути плюс. Бо російське пальне поганої якості, не всі російські заводи модернізовані для випуску Євро-4 та Євро-5. А сучасна європейська сільгосптехніка не бажає їсти Євро-3.

Світлана ОЛІЙНИК

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter