ЦІКАВО

Комаровський сказав, чим загрожує така звичка.
Навесні ми легко підхоплюємо інфекції. Іноді досить тiльки вийти на холодне повiтря, вiдразу починає болiти горло, боляче ковтати... Що робити у таких випадках?
Головний інгредієнт печива - вівсянка стимулює роботу кишечника, прискорює процеси травлення, допомагає очистити організм від шлаків.
Якщо запiзнитися з терапiєю, iнфекцiя пошириться на матку, матковi труби та яєчники, а це може мати дуже поганi наслiдки, аж до порушень репродуктивної функцiї.
Співачка впала просто під час виступу.

ТЕХНОЛОГІЇ

Бiльшiсть чохлiв для планшетiв виконує тiльки одну функцiю — захисну.
Стандартнi накладки, конверти, портмоне i книжки оберiгають гаджети вiд падiння та забруднення, але не розширюють їх можливостей.
На територiї мiста Тяньцзiнь (КНР) у 2017 роцi буде вiдкрито спецiалiзований науковий центр iз клонування тварин -- найбiльший у свiтi.

Мешканець Прикарпаття зробив електромобіль... із велосипеда

23.08.2016 08:17
Мешканець Прикарпаття зробив електромобіль... із велосипеда

Така машина -- єдина на Івано-Франківщині й одна із небагатьох у Західній Україні. Їдучи на ній, чоловік привертає увагу водіїв, перехожих і навіть працівників патрульної поліції. Десятки людей просять сфотографуватися біля дивовижі, пише газета Експрес.

Узятися за конструювання електроавто Дениса спонукав... спадок діда. Від нього молодикові дісталася стара "копійка" (ВАЗ 2101).

"Я привіз машину додому, відремонтував, але їздив нечасто,-- мовить чоловік.-- Переважно використовував машину лише на вихідні, бо вона мені дорого обходилася: плата за техогляд, податки, підтримка машини в належному стані, дорогий бензин". Згодом меткий чоловік вирішив, що йому потрібен якийсь дешевший транспорт, що не вимагає великих фінансових затрат, легкий в обслуговуванні. Пан Денис згадав, що в Європі дуже популярні авто на електриці. Почав збирати інформацію, а згодом взявся до роботи, результат якої не може не тішити "Електромобіль складається зі сталевої рами, даху, задня частина -- з пластику, нижня частина та сидіння -- з фанери, -- з гордістю показує молодик свій транспорт. -- Спершу вони були металеві й дуже обтяжували машину. Допоміг її зробити легшою мій батько, який, до речі, також є інженером. Поглянувши на те, що я "склепав", він запропонував зробити сидіння з фанери. Зверху воно обшите тканиною. Керувати таким чудом також просто. Під сидінням знаходяться чотири акумулятори, що з’єднані між собою. Вони легкі в користуванні, просто знімаються. Також під сидінням є місце, де легко вміщаються сумки з продуктами, або малогабаритні речі. Двигун вмонтований у колесо. На нього подається струм. Кермо схоже на велосипедне, коли його тягнеш на себе -- електромобіль рушає".

Загальна вага машини Дениса Лук’яненка -- 120 кілограмів. "Тому, якщо вона поламається, її легко можна докотити додому вручну, і не треба витрачатися на послуги евакуатора, -- з усмішкою мовить чоловік. -- А ще в електромашини є цікава особливість: якщо в ній їдуть два пасажири, то їхня вага часом більша за вагу автівки. Щоправда, аби машина була легшою, чоловік встановив колеса від гірського велосипеда.

Вигода від такого транспорту -- очевидна. Найперше, це загальна вартість транспорту: у свій електромобіль пан Денис вклав спершу приблизно тисячу доларів. Щоправда, доводиться постійно його вдосконалювати. Але це все одно набагато дешевше за обслуговування будь-якої іншої автівки. Окрім цього, не треба щодня витрачати гроші на бензин. Та й на акумулятори багато не треба. "1 гривня за кіловат, це у випадку великого споживання, -- каже пан Денис. -- Так що 100 кілометрів дороги вартує приблизно шість(!) гривень. Єдине, що тягне за собою витрати -- це техобслуговування: заміна дороговартісної акумуляторної батареї, заміна покришок, камер і деяких деталей". А проїхати без підзарядки машина може 50 кілометрів. Цього винахіднику вистачає. Чоловік каже, що без проблем їздить з дружиною до міста та навіть на відпочинок на Вовчинецькі гори, біля Івано-Франківська.

На запитання, чи є в електромашини недоліки, пан Денис відповідає, що меж досконалості немає, і він постійно щось змінює. Ось, приміром, у машині немає дверей, і взимку в ній їздити холодно. Адже облаштувати обігрів у салоні електромобіля не просто, бо це потребує великої енергозатрати. Є варіант вмонтувати бензинову пічку, але тоді втрачається сенс самого електромобіля. Зате влітку такі поїздки -- саме задоволення. Хоче чоловік змінити й гальма, зробити фари та болотники. Щоправда, на це потрібен час і кошти.

Сабіна РУЖИЦЬКА

Фото vezha.org

Цікаво? Поділіться з друзями в соціальних мережах:

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її мишкою і натисніть Сtrl + Enter


Будь-яке використання матеріалів сайту можливе лише з активним гіперпосиланням на http://www.expres.ua

© ТзОВ "Редакційні системи"

Система Orphus

Знайшли помилку в тексті?
Виділіть її мишкою і натисніть
Сtrl + Enter